17 februari 2014

Snäll granne

Blev skapligt förvånad när grannen ringde på dörren och stod där med en chokladask i handen... Det var en ursäkt för att hon nästan backade på oss imorse. Alltså, så nära var det inte, men visst var det gulligt! Tänk vilka fina grannar man har turen att ha.

Ett litet täcke anlände med posten idag. Jag vet! Jag, eller rättare sagt hundarna, har täcken så de klarar sig, men det kan ju alltid finnas något som är lite bättre än de andra :). Ett fint Hurtta Ultimate warmer som kändes väldigt gosigt var det. Hundarna får nog slåss om det tror jag. Det passar Theo fint när han har mycket päls, fast jag klippte honom idag så nu får han ha det röda igen. Det passar Elvira bra när hon är nyklippt, fast just nu har hon massor av päls (men den ryker så snart jag hinner). Det är lagom långt över ryggen till Winna men lite stort och bylsigt till hennes lilla tunna kropp, men det funkar om det skulle behövas. Tre i ett liksom!

Inga kommentarer: