18 februari 2014

Theo pausar från tjejerna

För att få lite lugn och ro från löphysterin skulle Theo till styvfar idag. Fast först fick han hänga med mig till jobbet en stund. Det var väl inte jättespännande kanske, men lyxigt att vara ensam med matte.

Tog mig i kragen och gick till Telenorbutiken på lunchen för att fixa nytt simkort till minipaddan eftersom mitt gamla hade fel format. Tänkte jag skulle vara snäll och ordna så att sambon kunde ha den med till jobbet för att slänga en blick på OS-aktiviteterna. Det hade jag inte mycket för. Efter att nu på kvällen ha suttit typ 40 minuter i telefonen med Telenor för att försöka klura ut varför det inte gick att surfa med det nya kortet/nya paddan kunde vi konstatera att felet låg i själva sim-kortet. Alltså får jag göra ett nytt besök i Telenorbutiken för att få ytterligare ett nytt kort imorgon.

Inga kommentarer: