14 november 2013

Hemska tanke

Tänk om min blogg skulle försvinna. Bara vara borta en dag. Fem års skrivande och bilder till det. Det skulle göra mig oerhört ledsen. Det är ju inte så att det jag skriver är viktigt eller fantastiskt på något sätt. Men bloggen är min dagbok, en berättelse om mitt liv och jag tycker väldigt mycket om den.

Jag har tänkt den här tanken förut men aldrig gjort något åt den. Men så försvann två av mina vänners bloggar (på annan bloggplats) och plötsligt kändes det väldigt viktigt att ta tag i det där med att göra back-up. Alltså sökte jag info på nätet om hur man gör och nu, helt plötsligt, har jag en säkerhetskopia av bloggen. Det känns rätt bra faktiskt!

1 kommentar:

Ann och Hundarna sa...

bra att vårt elände fick dig att ta tag i ditt innan det blev ett elände!