14 november 2013

I början av agilitykarriären :)

En gång för länge sedan (hösten 2002) gick jag agilitykurs med en lånehund. Det var början till ett stort intresse. Sedan kom Theo in i mitt liv och han och jag fick lära oss att springa agility tillsammans. Mycket roligt har vi haft och det var verkligen tråkigt att hans agilitykarriär tog slut alldeles för tidigt pga att hans kropp inte höll. Tyvärr har jag inte haft en endast film på våra lopp men så för ett tag sedan berättade en av mina agilityvänner att hon hade hittat en film på oss. Så himla roligt. Kvaliten lämnar lite i övrigt att önska (jag spelade upp filmen på datorn och filmade av den med mobilen för jag vet inte hur man klipper filmer...) men ni kan nog ana min svarta lilla trasselsudd som hittar på lite vad han vill:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, man kan se en viss utvekling om man tänker på hur det såg ut längre fram i karriären med Theo :) Det är väl så det ska vara. Jag tycker det är så charmigt att se de här gamla loppen, det ger en hint om agilityns utveckling./Lotta

Maria sa...

Det är jättecharmigt :). Och visst har det hänt en del på agilityfronten....

Linda sa...

Haha, Theobus! Roligt att ha (och få se) även om kvalitén inte är topp!