9 april 2013

Äntligen vårtecken

Till slut fick även jag se det ultimata vårtecknet, en tussilago. Theo såg den också...och åt upp den!

Jobbade halvdag idag (och halvdag imorgon) och kom hem vid lunchtid. Himla skönt faktiskt. Valde att gå lunchpromenaden längs med kanalen och njöt av solens strålar.

Måste nog få klaga lite, för just nu har jag så gräsligt ont hela tiden. Ont i nacke och axlar. Ont i tänderna. Det är inget kul. Tyckte axlarna hade blivit lite bättre sedan jag varit ledig och vi varit i fjällen, men efter en och en halvdag på jobbet är jag tillbaka på ruta ett igen. Messade panikartat till Yvonne (som behandlar Theo) och undrade om hon kunde behandla mig med. Imorgon. Bästa Yvonne. Försöker behandla mig själv också. Vetekudde, massage och hantelträning. Jag vet ju att det är träning som saknas så nu måste jag ta tag i det.

2 kommentarer:

Ann sa...

*peppar peppar* men jag har inte haft ont i ryggen en ända gång sen jag tog tag i träningen!!
det behövs märker jag...
Krya på dig!

Linda, Inez, Drömma sa...

Jag märker ganska fort när jag tränar att min rygg å axlarna mår betydligt bättre. Hoppas du kommer igång med träningen!