22 februari 2013

Bad utan sim

Jag och min kollega var på ett kundbesök i Vadstena idag. När vi åkte därifrån var vi på väldigt gott humör. Det hade inte så mycket med våra egna affärer att göra utan snarare kundens enormt positiva attityd och stolthet gentemot företaget. Han berättade med värme i rösten om hur företaget hade utvecklats och det märktes att han trivdes oerhört bra med att jobba där. Det är sådan skillnad på företag på mindre orter jämfört med företag i storstäder. På den mindre orten känns allt gedignare på något sätt och just den där stoltheten träffar man sällan på i en storstad. Där är det mera genomströmning av personal och liksom självklart att företag växer och frodas.

Kvällen har jag ägnat åt att fräscha upp pudlarna. De är nu båda nybadade och luktar gott. Skulle behöva klippa Theo men vet inte när jag ska hinna. Imorgon är det agilitytävling i Kungsör och på söndag rallylydnadstävling i Katrineholm.

3 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Lycka till med tävlingarna!

Linda, Inez, Drömma sa...

Du har fått en "utmärkelse" av mig, eller rättare sagt jag utmanar dig på att berätta 8 sanningar om dig själv :P

Linda, Inez, Drömma sa...

Oj, var för snabb... skulle ju stå att du hittar det på min blogg...