21 februari 2013

Årsmöte och andra plats

Hittade en sådan fin gammal bild på Theo. Det var på den tiden han hade bollar på benen och långhåriga öron. Jag gillade honom verkligen i den frisyren men nu är han lite mera manlig som Carina brukar säga:).

Idag var det årsmöte på klubben. I vanliga fall brukar det vara väldigt få som dyker upp när det är någon typ av medlemsmöte så jag fick en smärre chock när det visade sig vara trängsel i stugan. Förra året blev jag och Elvira årets aktivaste agilityekipage men det här året räckte våra resultat bara till en andraplats. Bara och bara förresten. Jag är faktiskt väldigt nöjd med den insatsen. I synnerhet som vår tävlingssäsong slutade redan i början av september.

1 kommentar:

Carina sa...

Haha...jag gillade verkligen inte den frisyren på Theo, den kändes fjollig. Han har ju attityd och det måste syns utanpå oxå. Inga långa öron och bollar på min favvo pudel ;))