17 januari 2013

Trött och irriterad

Jobbade i Linköping idag. Det var ganska instensivt och jag kände mig trött när jag skulle sluta. Var inte det minsta sugen på att åka till Ikano-huset men ville hellre få det klart idag och komma hem tidigt imorgon. (Skulle köpa födelsedagspresenter åt sambon.) Även om jag inte var där jättelänge blev det ganska sent innan jag kom hem. Då är det inget kvar av kvällen och det känns så trist. Att sedan komma hem till mojjehundar gör inte humöret bättre. Snacka om att jag ångrar att jag inte tog emot erbjudandet om att Theo kunde stanna hos svärmor och svärfar över natten. Jag måste ha varit dum i huvudet. Att sedan Winna dessutom börjat löpa underlättar inte läget precis. Även om man håller Theo avskild från de andra så är inte tjejerna mycket bättre, men de gnäller åtminstone inte hela tiden och går att bryta utan att de blir aggressiva... Hade tänkt träna lite med dem men tror inte att det är läge. Tålamodet känns långt borta. Det där med kastrering lockar mer och mer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, jobbiga dagar väntar er :(
/Kram Lotta

Maria sa...

Ja, fast Elvira är snart klar och förhoppningsvis är inte Winna lika intressant...