15 januari 2013

Svärföräldrar

Svärföräldrar, vilket konstigt ord. Ska man svära över dem eller? Inte tänker jag göra det i alla fall. Jag lovordar mina. Idag ställde de upp och tog hand om Theo så han skulle komma ifrån Elvira. Dessutom får han vara där på torsdag och förmodligen fredag också. Vilken tur! Det körde liksom ihop sig lite när jag hamnade på jobbuppdrag i Linköping tisdag, torsdag, fredag. Svårt att ha med sig hund då.

Återigen väcks tankarna om kastrering av Elvira. I synnerhet den här gången för hon har dessutom blodat ner mer än vanligt. I bakhuvudet har man ju också den där rädslan för livmoderinflammation. Men återigen är jag livrädd för vad jag ska få för hund efteråt. Tänk om det blir si... eller tänk om det blir så... Man kan ju inte ändra sig när det väl är gjort.

Inga kommentarer: