21 januari 2013

Sambon ett år äldre

Idag är den stora dagen då sambon fyller år. Firade ju med hans släkt igår så då var det min familjs tur idag. Kände mig aningens stressad för jag var tvungen att gå lite skapligt från jobbet för att hinna hem och fixa innan de skulle komma samtidigt som jag hade massor att göra på jobbet. Var ju knappt på kontoret nåt förra veckan och samma sak gäller den här veckan. Imorgon åker jag till Ånge, den stora metropolen.

Firandet gick bra fast det var lite rörigt med alla hundar. Theo och Winna gillar verkligen inte valpen som min bror med familj har skaffat. Den är alldeles för intensiv för deras smak. Vi får väl hoppas att de vänjer sig vid varandra vartefter. Elvira som brukar styra upp situationen var inte hemma. Eftersom jag ska åka bort har jag lejt bort henne till hennes hundvakter och de ville gärna att hon skulle komma redan idag så då fick hon göra det. Det är lite tomt här hemma utan henne måste jag säga. Nehej, bäst att göra sig redo för sängen. Tåget går 06.27 imorgon så det blir att gå upp tidigt.

Inga kommentarer: