28 september 2012

På egna äventyr

Som jag skrev igår åkte vi förstås till Media Markt och klämde och kände på en iPhone 5 idag. Den var ju tunn och lätt men precis som jag misstänkte tyckte jag att storleksförändringen på längden var ganska onödig. Den blev liksom lite osmidigare i handen. Men den kändes också väldigt mycket piggare och raskare än min 4a så sugen på en är jag fortfarande:).

Winna ska på äventyr utan mig i helgen. P kom och hämtade henne för de ska åka och tävla lag i Göteborg. Tyvärr är en av medlemmarna i laget sjuk så det blir att tävla på tre. Håller tummarna för att det blir minst en SM-pinne till "I kortbentaste laget". Elviras lag tävlar inte alls. En av våra lagmedlemmar kunde inte och eftersom han har två hundar var det ganska kört. Dessutom känns det bra att ta det lugnt med Elvira och det är också en av anledningarna till att jag inte deltar i Pudelcupen som genomförs den här helgen. Trist att inte vara med men kanske nästa år. Nästa helg åker vi i alla fall till Sävsjö med både Elviras och Winnas lag. Det ser jag fram emot. Det är också den sista tävlingen vi är anmälda till det här året. Känns lite tomt och konstigt men vi tar nya tag till nästa år. Imorgon ska jag och pudlarna ut och spåra. En helt ny erfarenhet för oss. Det blir spännande.

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Ibland är det skönt med hemmahelger...
Spåra är kul, men jag är alldeles för dålig för att planera och åka och lägga spåren...

Maria sa...

Jag har sådan tur att Annika har lagt spåren:)