27 september 2012

Retur

Löpartightsen som jag köpte till dottern igår var lite små och fleecetröjan jag köpte till mig var lite stor men eftersom jag jobbade i Linköping idag kunde jag åka tillbaka till XXL och byta. Fleecen fanns kvar men inte tightsen så det innebär att dottern fick mina och jag fick inga... Ja, ja, det drabbar ingen som inga har, hehe. Idag var det definitivt mera utplockat på erbjudandesakerna. Inga goretexskor kvar till sambon som faktiskt blev sugen på ett par efter att ha sett mina. Inga joggingskor till dottern som också blev sugen på ett par efter att ha sett mina.

Det blev ett litet träningspass för hundarna på kvällen. Som vanligt tänkte jag att jag skulle åka en liten stund och som vanligt blev det betydligt längre än en liten stund. Svårt att slita sig från alla trevliga människor och hundar.

Imorgon släpps nya iPhonen. Klart jag är sugen på en. Har ju haft den gamla i snart två år nu. Men abonnemanget går inte ut förrän i november så det blir att vänta ett litet tag till. Imorgon måste man i alla fall klämma och känna och se hur den verkar. Det jag känner mig osäker på om jag kommer gilla är att den är lite större än den förra. Jag tycker det hade räckt om de hade utökat själva displayen inom ramen för den tidigare storleken. Spännande ska det bli i alla fall.

Inga kommentarer: