16 juni 2012

Clara student

Idag har det varit studentfirande för min guddotter Clara (min bästa väns dotter). Först utspring vid skolan, stylist har hon blivit, och sedan festligt på hemmaplan. Festligt med stort F.

Massor med fina presenter förstås. Sedan drog hon iväg på firande med kompisar medan vi andra firade vidare i hemmet. Det firades så mycket att jag är alldeles snurrig nu när jag kommit hem...

Hundarna firade också. Somliga fjäskade in sig både här och där och lyckades hamna på bordet. Törs inte ens tänka på allt gott som de blivit bjudna på.

Och får man inte vara på bordet kan man ju stå på någots axel och jaga myggor. Jäklar vad kallt det blev när solen gick ner förresten.

Så himla kallt att man kan se ut hur som helst:). Nu blir det natti, natti om jag bara kan få slut på snurrandet....

Inga kommentarer: