20 december 2010

Är han söt eller är han söt:)

Alltså Theo är för rolig. Han älskar att hjälpa till med paket, vare sig man ska slå in dem eller öppna dem. Ikväll var det roliga timmen för honom. Massor av paketinslagning. Han passade på att krypa in i en påse och smygtugga lite på pappret på paketet framför. Tyvärr hade dottern tagit med sig stora kameran på något evenemang i skolan så det blev mobilfotografering. Inget vidare i mörker men det var ett ögonblick som var tvunget att förevigas.

I år är inte mycket sig likt så i år passade vi på att göra något som jag aldrig trodde vi skulle. Vi köpte en plastgran! Jag har aldrig gillat plastgranar och jag gör det inte nu heller, men i år hittade vi ingen fin "vanlig" gran. Jag vill absolut inte ha något anskrämligt skelett till gran så då fick det helt enkelt bli en plastgran. Ingen har dock talat om för mig att det är ett helvete att packa upp den första gången. Varenda liten gren ska fällas ut. Det tog hur lång tid som helst. Klä den får vi göra imorgon för nu är det sovdags.

Inga kommentarer: