19 december 2010

Ingen hundmässa

Varje år brukar jag och ett antal kamrater åka till Stockholm på hundmässan. Men inte i år. Himla tråkigt faktiskt. Det brukar vara kul att strosa runt där bland hundar, människor och prylar. Alltid brukar man hitta något kul att handla. Dessutom brukar det vara agility att titta på och klubbkamrater att heja på. Men inte i år. Det här året är det nämligen ingen agility:(. Jag hoppas verkligen att antalet besökare minskar kraftigt så dom inser att agilityn är viktig.

I vilket fall som helst är det inte bara för agilityn som jag inte åker. Det funkar helt enkelt inte just nu. Finns ingen tid. Dessutom snöar det i massor så det verkar dumt att ge sig ut på vägarna om man inte måste. Men lite måste jag ut på vägen ändå. In till Norrköping. Jag är inte färdig med alla julklappar ännu, men skulle väldigt gärna vilja bli det.

2 kommentarer:

Carina o Kajsa sa...

Vi kan ju alltid hoppas att det har varit dåligt med besökare på mässan i år...
jag saknar våran årliga utflykt!!

Anonym sa...

Jag saknar verkligen vår årliga utflykt. Jag är glad att jag inte skulle åka idag. Hoppa satt vi kan ta en tur nästa år och att agilityn är tillbaka.

/Lotta