21 december 2010

Snart är det jul...

...och jag är långt ifrån klar med allt. Julgranen står uppställd men oklädd, skinkan är inte ens inköpt, lussekatterna är inte bakade, bara hälften av paketen är inslagna osv...

När ska jag hinna fixa? Imorgon är jag ledig från jobbet, men på morgonen ska jag med sonen till tandläkaren för att fixa något med tandställningen. Sedan ska jag vara hos mormor hela dagen. Det betyder att det blir en hel del att göra dagen innan julafton så någon lilljul med mina vänner kan jag helt enkelt glömma. Två hundar har jag visst också som längtar efter att jag ska ägna lite tid åt dem. Tur det inte är bordercollies.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja i dessa tider får man vara glad att man har hundar som klarar att de inte aktiveras. Det räcker med det dåliga samvetet som matte dras med.

Lotta