18 september 2010

Förbannade jävla faan

Jag kan inte annat än svära och vara förbannad och ledsen. Skitsjukdomen, det jävla cancerhelvetet, har spridit ut sina tentakler. Metastaser kallas det. Alltså mormors operation gick inte något vidare. Ja, operationen i sig gick bra och den hämtar hon sig fint ifrån, men resultatet. Det var inte lika bra. Faan, faan, faan. Får veta mera på måndag om hur vi nu går vidare. Eller vad man gör i den här situationen?

Cancer! Jag vill spotta på ordet. Jag hatar det ordet. Det finns inget fulare än cancer. Det är vidrigt. Min släkt äts upp av den förbannade skitsjukdomen. Min gammelmormor. Min morfar. Min farfar. Min far.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar i massor av mig och Bliss!!!

Linda o Inez sa...

Ja det är en jävla sjukdom :( kram till dig och din familj!

Ann och Hundarna sa...

jag HATAR sjukdomen med stort C. Lever precis som du i dess skugga...
Kram