8 september 2009

Snart hemmatävling

Ikväll var det möte på Bruksa inför tävlingen den 19 september. Vi börjar få koll på det mesta, men fortfarande finns en del frågetecken. Är dock inte särskilt orolig. Det brukar lösa sig till slut. Det blir ingen jättestor tävling, cirka 400 starter, men med tanke på hur lite folk det har varit på de senaste tävlingarna vi har deltagit vid så ska vi nog vara ganska nöjda.

Knappt jag vågar skriva detta, men Elvira har hållit sig lugn den senaste tiden. Inget uppätet, såvitt jag vet i alla fall. Vi stänger dörrarna till flera rum för att begränsa tillgången på saker och försöker plocka undan så mycket som möjligt (det är värre än att ha småbarn:)). Håller tummarna för att kunna ha det såhär. Jag har fått låna en jättestor bur som jag kan ha henne i men jag är inte sådär jätteförtjust i den lösningen.

1 kommentar:

Ingela sa...

Hej! Eve och Viska kommer inte till start den 19:e! Jag har dubbelbokat oss på tävlingar då så jag är Gamleby med Viska då! Kan du framföra det? Svara gärna i min blogg eller gästbok tack! Var benen till belåtenhet? Kram till er