8 september 2009

Lek och bus på bruksa


Min plan för gårdagens promenad efter jobbet var att ta en sväng runt kanalen men precis när jag skulle gå mötte jag grannen som var på väg till höstens förtest inför nybörjaragilityn. Jag bestämde mig för att åka dit och titta. Det är alltid kul att se vad det är för hundar på ingång. Efter testet fick grannens hund, en Bearded Collie och Elvira leka av sig lite. Inte så lite heller för den delen. De sprang tills de bara inte orkade längre. Tungorna hängde på båda två:). Sedan gick jag en promenade med Carina, Catharina och Lotta med hundar. Lottas valp Malva har nu blivit så stor att även hon kan hänga med och leka vilket uppskattades av Elvira. Alltså ännu mera lek. Bilden ovan är tagen på Malva i juni när vi var och tävlade i Åtvidaberg. Då var hon fortfarande en liten plutta:).

Sambon och sonen var på IFK-matchen. De hoppades nog verkligen att IFK skulle vinna mot Åtvidaberg men det blev 2-2 så de var grymt besvikna när de kom hem.

Inga kommentarer: