16 maj 2009

Kunde ha blivit...

...tidningskändisar! Blev idag uppringd av en fotograf från Härliga hund som undrade om jag och pudlarna kunde ställa upp för fotografering till en artikel i deras tidning. Det kunde ju kanske ha varit kul, men fotograferingen skulle ske imorgon och då är det tävling i Vadstena så jag var tvungen att tacka nej:(. Fick istället hänvisa till Stellas matte Sofia. Hon lovade att ställa upp så det blir storpudel Lasse (Dackefejdens Greve Dracula) som blir tidningskändis.

Sambon sprang Göteborgsvarvet idag. Tiden blev 1.42.08 vilket jag tycker är fantastiskt, men vad vet jag:). Sambon var inte nöjd. Hans mål var att hamna straxt under 1.40, men det gick inte den här gången. Vi får hoppas på nästa år istället.

Dottern (som har varit på riktigt bra humör idag:))och jag åkte först till Norrköping för att titta på cyklar. Vi fastnade för varsin på Haga cykel. Tyvärr känns det väl inte riktigt som om det är nödvändigt för mig att köpa någon så vi får nöja oss med att köpa en till dottern. Åkte sedan till Linköping och kollade in en cykel på Biltema. Vi beslutade oss för att den i Norrköping var bäst så den ska vi köpa nästa vecka. Sedan gick vi även en sväng på IKEA men handlade faktiskt inte något särskilt.

Tog sedan hundarna på en tur till skogen, hämtade Stella och har haft en mysig kväll här hemma med lite grillning, Robinsson och Melodifestivalen.


Inga kommentarer: