Bestämde mig för att köpa säsongskort på badet i år. Första simpasset om 1000 m är nu avklarat. Det känns som en rörelse som kan vara bra för min onda sätesmuskulatur och ett bra komplement till mitt stegmål och till löpträningen 😃 Stegmålet förresten, dvs minst 12000 steg/dag i ett år, har jag nu hållit i under 344 dagar 💪. Inte långt kvar till målgång 😊

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar