Dagen bjöd på tre hoppklass 2-lopp med Ella Bella Bus i Norrköping 🥰 Det var riktigt regnigt och ruskigt men Ella gick som tåget trots sin mattes haltande löpning 😃 Tre nollade lopp gav tre vinster, med pinnar, och därmed diplom och titel ⭐️⭐️ Glad och stolt är jag över min pyttelilla guldhund ❤️

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar