2 november 2017

Belgien dag 1

Påbörjade resan med buss från Norrköping kl 02.30. Läskigt att vara ensam på busstationen så dags. I synnerhet när fyra skränande killar kommer gåendes mot mig. Men de brydde sig inte om mig så där oroade jag mig i onödan.

På Arlanda mötte jag upp en tjej och hennes dotter. Skönt att ha lite sällskap i främmande land. Flyget gick smärtfritt och AjAj skötte sig galant i lilla väskan ❤️.

I Belgien åkte vi hyrbil från flygplatsen i Bryssel till Beveren i Antwerpen där vi ska bo. Fint hotellrum. Skönt. Vi var hungriga som vargar så vi tog en tur med bilen och såg oss omkring och handlade. Åt lite på hotellrummet.

Slappade en stund. Välbehövligt! Sedan tog jag och Ajaj en promenad i villaområdet. Kul att se hur det ser ut i Belgien. Trevligt och väldigt varierande miljö. Plötsligt stod en ko i trädgården :)

Åkte till tävlingsplatsen för att registrera oss och hämta nummerlappar. Träffade lite andra svenskar. Fick chansen att träna några minuter. Bra att känna på underlaget. Det är ridhus och Gud vet hur länge sedan det var vi tävlade i sådant. Ajaj var supertaggad. Hjälp!! :)

Åt på liten trevlig restaurang. Åkte till hotellet, rastade hundar och nu är det tack och godnatt från Belgien.

Inga kommentarer: