12 december 2016

Rosettmöte

Viljorna är många när det gäller hur rosetterna ska se ut när vi arrangerar tävlingar. Själv bryr jag mig inte överdrivet, förutom att jag tycker att cert- och championatrosetterna ska se ut på ett visst sätt.

För att inte någon stackare ensam ska bli hängd för att ha beställt "fel" rosetter hade vi ett möte om det idag. Vi enades till slut om färgerna turkos och svart. Det blir nog bra får vi hoppas.

Finfika blev vi bjudna på hemma hos Anna. Winna ville gärna smaka ❤️.

Just det, jag köpte en julgran idag också. Passerade Ingelsta på hemvägen från jobbet. Fick för mig att stanna till vid Bauhaus för att se om de hade någon fin gran. Gick in, såg direkt en som såg bra ut, frågade vad den kostade (olika pris på olika storlekar), köpte den. Tror aldrig det har gått så snabbt. Helt perfekt ju!

Inga kommentarer: