26 maj 2016

Det blev visst lite sent

Hantverkarna stängde av elen hela förmiddagen. Inget vidare roligt att vara hemma alltså. Fick med mig dottern för att möta upp sonen med flickvän och hund så vi kunde träna agility på Bruksa. Herregud så nice att ha alla med :). Bra gick det också.

Sedan åkte jag och dottern till stan och åt lunch. Där mötte vi också upp min mor. Vilken familjedag! Det skulle bli marknadsafton på kvällen så vi kollade in lite erbjudanden.

Och så var det avslut på vår agilitykurs på kvällen. Helt otroligt duktiga har de varit våra kursare. Vilken utveckling! Så roligt att se.

När jag väl kom hem hade jag den underbara packningen kvar. Ska på konferens i två dagar. Hatar som vanligt att packa och ännu mer när det ska vara prydliga kavajiga kläder. Jag har ju inget sånt. Tur min snälla dotter kunde hjälpa till att både välja och låna ut en del. Får hoppas att jag duger.

Nu är klockan alldeles, alldeles för mycket med tanke på att den ringer kl 05.00 imorgon.

Inga kommentarer: