4 februari 2016

Istället för rallylydnad

Det var visst en sådan där torsdag som jag och hundarna skulle träna rallylydnad i Ljura. Hade ingen koll och därför inga grejor med mig. Hundarna var hos styvfar som händelsevis bor i Ljura så jag hade ingen anledning att backa ur. Hundgodis kunde jag ju köpa i djuraffären.

Så mycket rally blev det inte tränat men Linda påminde mig om att jag hade påbörjat träning med att Winna ska backa runt mig så det lade jag fokus på idag. Det passade utmärkt nu när jag har gått med i en FB-grupp som heter Veckans trick. Backa runt får alltså bli veckans trick. Det är så roligt att träna med Winna för hon fattar så himla snabbt.

Passade på att filma när vi kom hem. Än så länge behövs lite stöd av väggen och en hel del kroppsspråk men snart sitter det :)

https://youtu.be/IiO2aVfWPZE

Inga kommentarer: