6 december 2015

12 grader varmt och hård blåst

För mig får Helga och dess efterverkningar gärna dra vidare nu. Tre dagar storm och hårda vindar räcker mer än väl. Urtrist faktiskt.

Känner mig dock oerhört glad över vilka fina förebilder Winna och Elvira är för Arya i sådana här lägen. Hon tycker det är lite läskigt men de rör inte en min trots plötsliga ljud, saker som fladdrar förbi eller att de nästan far iväg i vinden. Det finns ju andra tillfällen när de kanske lär henne lite mindre bra saker...

Var med mamma på stan och julklappsshoppade. Härligt att kunna bocka av en del på listan.

Sambon och jag gick på bio på kvällen. På James Bond, Spectre. Recension - den var som man kan förvänta sig att en Bond-film ska vara. Action på fantasynivå med lite kärlek ovanpå. Ingen favorit för min del men helt ok.

Inga kommentarer: