20 oktober 2015

Rea för galningar

Jobbade hemifrån idag då jag ändå skulle ha varit ensam på kontoret halva dagen. Sonen behövde lite hjälp med hundpassning så Arya fick komma hit. Hon tyckte nog inte att jag var roligast i världen där jag satt vid min dator. Men hon skötte sig fint.

Fick hastigt och lustigt en biljett till Stadiums anhörigrea. Har inte fått vara med på ett tag då jag inte är tillräckligt nära anhörig :). Men som jag har saknat den. Nu var det i alla fall min tur igen. Det blev tre jackor, skidbyxor, underställ, träningströjor och lite annat smått och gott. Älskar att shoppa till fantastiska priser även om jag måste köa och kriga lite :).

På kvällen blev det lite hundträning här hemma. Tog fram lilla tunneln och Arya sprang duktigt igenom den. Härligt, härligt. Hon ska nog lära sig hon med.

Inga kommentarer: