23 april 2015

Träning för tre och sedan bad

Idag var det skönt att vara ledig. Jag kände mig normal igen. Jag och hundarna for in till stan, jag var så sugen på att köpa ett par skor på XXL. Dessutom skulle jag hämta tröjan som vi fick som arbetsmyrapris från klubben. Mot Ingelsta alltså. Först ett försök att hämta tröjan. Gick inte för hon som ansvarade hade tappat bort sin bilnyckel och i bilen fanns alla tröjor.

Åkte till XXL för att titta på skorna som var fina men de fanns inte kvar i min storlek :(. Åkte tillbaka för att se om bilnyckeln hade kommit fram, men inte. Åkte till Citygross och köpte dotterns favorit-tekakor. Sedan ett tredje försök att hämta tröjan och då hade reservnyckeln till bilen levererats och jag kunde få min tröja till slut :).

Åkte till Bruksa för att träna med C och Grappa. Levererade förstås även hennes tröja. Vi satte upp en bana som vi tänker använda till nästa kurstillfälle. Bra att träna på den själva så vi har koll på vad för klurigheter som kan uppstå.

På kvällen åkte båda hundarna in i duschen och nu är de så fluffiga och gottluktande.

Inga kommentarer: