20 januari 2015

Den där goda...

...hotellfrukosten ni vet. Den som är en av de bästa sakerna med hotellvistelser... Den blev en smörgås i farten i bilen imorse:(. Jag hade skrivit att jag skulle börja kl 09 i min tfn-kalender, men när klockan var 07.45 fick jag plötsligt någon konstig aning om att jag skulle kolla på datorn att det verkligen var kl 09. Det var det inte. Det var 08.30. Med ungefär 35 minuters resa att ta hänsyn till hade jag alltså inte många minuter på mig att packa ihop, borsta tänder, fixa håret, checka ut och hämta en smörgås. Men jag var på plats i tid. Inte många minuter tillgodo, men absolut i tid :)

När jag kom hem var det dags för en ny titt på lägenhet åt sonen. Ett renoveringsobjekt men med bra planlösning så ett klart intressant objekt. Om nu inte priset rusar iväg helt galet förstås, vilket det förmodligen gör.

Inga kommentarer: