19 januari 2015

Borgholm

Det finns definitivt fördelar med att vara på resande fot. Jag får t ex sova i en säng istf på madrass på golvet. Jag behöver inte trängas med en hund i knävecket och en vid magen vilket innebär att jag kan vända mig om när/hur jag vill. Jag kanske kan sova massor med timmar utan avbrott. Jag får äta god hotellfrukost. Jag behöver inte laga mat. Fast ärligt talat skulle jag hellre avstå allt det där om jag bara fick sova hemma.

Lite plåster på såren kunde det ha varit att jag fick handla på halva reapriset på Stadium ikväll (de höll precis på att sänka priserna när jag kom) men de hade nästan inte något roligt att köpa så det var en grym besvikelse. Hemma hade de mycket mera kvar att rea ut, men nu missar jag allt det bästa eftersom jag inte hinner dit imorgon :(.

Inga kommentarer: