8 november 2014

Tjyvstart och sent löp

Jag brukar vanligtvis inte dra igång julen före första advent men igår fick det bli en liten tjyvstart. Dottern bakade saffranskaka och vi köpte glögg. Det var riktigt gott!

Idag har jag vårdat pudeln. Efter en skogspromenad off road och efter en tids ruskväder såg hon inte vidare fräsch ut, men nu är hon både nybadad och nyklippt. Väldigt skönt att ha fått det gjort. Det var liksom nödvändigt också för nu blir det tävlingar två helger framöver och då finns ingen tid till sånt. Som jag längtar efter att få tävla. Har nog lite abstinens på den fronten :)

Och just det ja, till slut har Winna börjat löpa. Inte vet jag riktigt när, men idag såg jag i alla fall att hon blödde. Det var ju så konstigt, för hon och Elvira brukar alltid löpa samtidigt men när Elvira löpte i slutet av augusti/början av september kom Winna aldrig igång. Man blir ju lite fundersam när allt inte är som det brukar.

Inga kommentarer: