5 november 2014

Regn

Önskar att vädret här hemma kunde vara som det var i Turkiet. Det är så aptråkigt med regn och detta förbannade mörker. Är återigen glad att ha min lediga onsdag så man för göra något i dagsljus även om dagsljuset innefattar regn. Min tänkta långpromenad i skogen på morgonen/förmiddagen blev inte alls så lång. Det var alldeles för kallt och ruskigt. I synnerhet som jag skulle till Bruksa och träna efteråt. Lusten att träna var inte stor kan jag lova, men jag hade ju bestämt träff med mina andra galna vänner så det var bara att åka dit. På något konstigt vis blev det ändå en riktigt bra träning. Vi byggde en klass 3-bana som hade körts i Rättvik i helgen som var. Den var riktigt rolig. Sedan avslutade vi med gemensam fika.

På kvällen åkte jag och dottern in till Mirum för att strosa runt lite. Faktiskt blev det en del shoppat också. Ett par mysiga fleecebyxor, en tröja och tre par strumpor till mig. En träningströja var till dottern och sonen. Dessutom köpte dottern en stor mysig halsduk. Vi var rätt nöjda när vi åkte därifrån.

Inga kommentarer: