16 november 2014

Måste bara berätta

Alltså, jag måste ju bara berätta vilken högst obehaglig start vi fick när vi kom till Vårgårda igår. Den här tävlingen har varit planerad sedan nästan ett år tillbaka. I alla fall vad gällde boendet. Det var så trevligt förra året att vi tidigt bestämde att vi skulle göra om det i år. Anmäler till tävlingar gör man ju inte precis ett år i förväg men i alla fall någon månad. Hur tror ni då det känns när man har rest några timmar, kommit fram och ska kolla in startnumren och kan konstatera att man inte finns med på listorna?

Besviket, förtvivlat och verkligen inte alls roligt! Så var det för P. Själv kände jag att jag inte visste riktigt vad jag skulle säga så jag var mest tyst en stund. Sedan peppade jag henne att prata med tävlingsledningen och förklara att det hade blivit något strul när hon skulle betala tävlingen (för så var det) och be att få efteranmäla. En stor eloge till Kungsbacka BK som ordnade det utan några som helst sura miner :)

Inga kommentarer: