10 september 2014

Tränat och tittat på bil

På förmiddagen var vi ett litet gäng som samlades på klubben för att träna. Agility såklart... Vi byggde en fartig hoppbana, klass två. Förutom med mina egna hundar så sprang jag med Ajaj. Även nästa gång det är lagtävlingar ska jag köra honom så det kan ju vara bra att träna någon gång. Han är så häftig att köra med. Så galet snabb. Jag blir alldeles fartglad, ett nytt ord som jag har hittat på. Visst känns det bra, fartglad:).

Och sedan var jag sambon och dottern i Linköping och tittade på bilar. Två Volvo V50. En av dem såg så fin ut på bild, men verkligheten sa något annat. Den andra var helt ok, men jag vet inte. Tror inte det blir något köp.

Linköping betyder också Ikea och vi hann med ett snabbt besök där. Köpte lite bra-att-ha-prylar :).

Inga kommentarer: