9 september 2014

Lång leveranstid

Så var det dags för Apple att släppa nya produkter igen. Den här gången är det iPhone 6 som är intressant. Jag har ju femman och har haft den i två år i november så en ny telefon skulle förstås vara kul. Så himla trist bara att de inte släpps i Sverige förrän strax innan årsskiftet om man får tro kommentarerna på Aftonbladet. Jag undrar om jag kommer tycka den är groteskt stor, även den lilla. Jag var inte särskilt glad åt att de gjorde telefonen större när femman kom, och jag känner likadant den här gången. Vill ju ha en telefon som är hyfsat smidig. Fast mina ögon kommer nog gilla att skärmen är lite större.

Skrev jag förresten att jag ska lämna in min nuvarande telefon och få ett nytt batteri? Apple erkände ju till sist att det var fel på batterierna på en del av de tidigaste femmorna. Min var en sådan felaktig. Problemet är bara att den måste lämnas in hos en auktoriserad "verkstad" och den närmaste ligger i Linköping. Dessutom säger de att det tar en till två dagar att få batteriet bytt. Jag kan ju inte vara utan telefon i flera dagar..

Inga kommentarer: