30 maj 2014

Fram och tillbaka, hit och dit

Har kollat på bilar idag igen. Först i Norrköping, sedan i Linköping och slutligen bestämde vi oss nog för att ta en tur till Stockholm imorgon. Suck. Jag är så trött på det här med bilar. Och inte har jag tid att åka till Stockholm heller egentligen. Imorgon är det tävlingsförberedelser som gäller. Har börjat redan idag, men som vanligt tar det sin tid och vissa saker kan man inte göra förrän imorgon för det lär säkert droppa in en del uppflyttningar.

Gjorde veckans andra löppass men idag var det inte roligt. När jag satt i bilen regnade det och då hade jag ingen lust att gå ut överhuvudtaget. Men jag väntade en stund tills det lättade och sedan blev vädret faktiskt riktigt fint. Fast det var tungt idag. Det kändes i vaderna. Det känns inte som om det kommer gå lättare imorgon heller. En vilodag emellan hade suttit fint.

Inga kommentarer: