29 maj 2014

En aktiv dag

Jag känner mig som om jag har haft en hyfsat aktiv dag idag. På förmiddagen cyklade vi till Mem med bästis C och hennes N. Hur konstigt det än låter så har jag under alla år vi bott här aldrig cyklat dit förut. Det känns som en sådan där utflykt som alla gör, men vi har väl helt enkelt gjort andra utflykter. I alla fall var det väldigt mysigt och det känns som om vi kommer cykla dit fler gånger och ta en fika.

Sedan var jag i skogen med hundarna. Vi gick bara tvåan för jag kände att Elvira inte var riktigt fit for fight med hennes magstrul och Winna skulle ta det lite lugnt efter behandlingen igår och Theo, han vill ju aldrig gå långt utan vänder glatt hemåt.

Framåt kvällen tog jag tag i den här veckans första löppass. Jag har kommit hem så sent måndag, tisdag och onsdag så jag har faktiskt inte hunnit tidigare. Det blir lite tufft att hinna med tre pass den här veckan för på söndag har vi hemmatävling hela dagen så jag måste alltså springa tre dagar i rad. Men det ska nog gå.

Inga kommentarer: