25 april 2014

Jodå, det är visst fredag

Ibland träffar man människor som man bara klickar med helt enkelt. Nu menar jag inget annat än att man kommer väl överens, skrattar åt samma saker, har liknande tankar och intressen alltså. Idag på utbildningen jag hade träffade jag en sådan människa. En kvinna som var i min ålder, kanske några år äldre. Det blev en så himla rolig utbildning och trevlig dag. Förutom själva utbildningen pratade vi om hundar, våra vuxna barn, värderingar och gud vet vad. Ska bli roligt att jobba med den här kunden.

Min förkylning är på bättringsvägen så jag tog mig i kragen och åkte till klubben och tränade en liten stund. Förberedde tjejerna inför helgens tävlingar. Eftersom det är utomhuspremiär blir det också premiär för mitt nya tält. Var tvungen att prova att sätta upp det en gång bara för att se att jag faktiskt kom ihåg hur jag skulle göra för att fälla ihop det igen. Jodå, det gick ganska bra. Nu är även bilen tankad och packad och hundgodiset är i ordning. Ska bara hinna sova några timmar också. Imorgon far vi till Tranås.

Inga kommentarer: