10 september 2013

Varför är det på detta viset???

I helgen arrangerar vi tävlingar på klubben. På lördag är det Östgötamästerskapen i Agility och på söndag är det en klass 3-tävling. I vanlig ordning försöker jag hålla koll på det där med datorn och för en gångs skull är jag ute i ganska god tid. Känns bra för som vanligt är det något som strular. Denna gång kan jag inte lotta lagklasserna utan att programmet kraschar. Kul? Not! Har skrivit till supporten så det ska bli spännande att se om jag hinner få något svar. I värsta fall får vi väl hantera tävlingen manuellt på plats. Allt löser sig på ett eller annat sätt men jag är i alla fall glad att det inte är fredagkväll just nu. Jag har ju trots allt några dagar på mig. Klass 3-tävlingen verkar det i alla fall inte vara något strul med hittills. Sedan kunde man ju önska att det vore någon som ägnade sig åt utveckling av det där systemet. Inte kul när man är tvingad att använda en antik variant av Firefox för att det ska fungera. Alltså måste man först börja med att avinstallera nuvarande version för att sedan installera den jättegamla. Suck!

Inga kommentarer: