20 september 2013

Så var det fredag igen

Skönt att sluta lite tidigare på fredagar. I synnerhet när vädret är sådär alldeles jättefint som idag. Köpte med mig mat hem till sonen så jag slapp laga mat. Dottern var på stan och passade på att äta där. Perfekt. Ja, jag vet att det är trevligt att äta lite gott på fredagkvällen, men det är skönt att slippa laga mat också :). Det blev faktiskt lite varma mackor till slut. Men innan det gick jag och C en sväng vid kanalen. Det var alldeles, alldeles lugnt och stilla. Nu packar jag för helgens resa till Tierp. Å, vad jag inte är sugen på att åka. Själva tävlandet är ju roligt men resandet är så förfärligt tråkigt. Min snälla lagkamrat S har lovat att jag ska få sova i husbilen hos henne. Det uppskattar jag oerhört. Nu är det bara att hoppas på några fina resultat också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte fråga om vi skulle träna rally på söndagkväll, men jag hörde av A att ni skulle till Tierp i helgen. Lycka till!! Är det du som har min dvd?
/Lotta

Maria sa...

Det hade jag gärna gjort men det får bli en annan dag. Catharina har dvdn

Anonym sa...

Absolut :)
/Lotta