12 juni 2013

Öland återigen

Så var det återigen dags för en arbetsdag på Öland och återigen lyste solen. Man kan nästan tro att den alltid lyser där :). Återigen var det också en sådan där chocktidig morgon. Det är inte trevligt att gå upp 04.30. Vi kan väl säga att jag inte var särskilt pigg när jag kom hem. Faktiskt så trött att jag helst bara hade velat kasta mig i sängen. Men nej, så blev det förstås inte. Men jag somnade i soffan lite senare.

Promenderade på stranden i Köpingsvik innan hemfärden. Nu var det lite mera iordninggjort och fint jämfört med förra gången jag var där. Några få hade förmånen att kunna tillbringa den härliga dagen på stranden och en del passade även på att bada. Vattnet kändes alldeles ljummet mot fötterna.

Och så den obligatoriska Ölandsbilden. En väderkvarn :). Denna gång i naturell färg.

Inga kommentarer: