10 mars 2013

Ett år till och ett år till

Vi var ganska trötta efter gårdagens tävling så vi tog sovmorgon. Jag njöt av det och hundarna likaså. Läste på Facebook att några som åkte till Tidaholm för att tävla idag hade gått upp strax efter 04.00. Då kände jag mig så himla nöjd att jag skulle vara hemma och ha det skönt.

Min vän C fyller år idag så hon firade med korvgrillning. Egentligen var hon inte så sugen på att fira sig alls, och jag förstår henne. Jag menar, hur kul är det att bli äldre liksom? Men det är ett tillfälle att träffas och det är ju i alla fall trevligt.

Så mycket annat spännande har inte hänt idag mer än att vi valde promenad i SOK-skogen istället för Petersburg. Har inte varit där på hela vintern eftersom man som hundägare inte är speciellt välkommen dit när det är skidspår.

Inga kommentarer: