2 februari 2013

Lite av varje

Installationen av Windows 8 lyckades. Känns roligt och nytt men jag har en hel del att lära. Gränssnittet är väldigt anpassat för läsplattor och touch-skärmar men lär man sig bara lite kortkommandon blir det klart lättare än med musen. Extra nöjd blev jag när jag kollade in priset på operativet idag, vilket var 2499:-. Skaplig skillnad mot gårdagens 279:-.

Avslutade dagens arbetspass med after work på kontorshotellet. Trevligt. Jag gillar vårt kontorshotell mer och mer. Vi har verkligen fått till en bra stämning. Stannade inte så länge då Winna hade simtid i Norsholm. Det gick bra. Hon är så duktigt, lilltjejen.

När sambon fyllde år fick han filmen Hamilton 2. Har hört en hel del negativ kritik och hade alltså inte särskilt höga förväntningar när vi nu på kvällen började titta på den. Jag tyckte inte det var något fel på filmen. Den var absolut värd att se.

Inga kommentarer: