2 februari 2013

Kalas, Ikea, Mello

Var bjudna på kalas på förmiddagen. Lite snärjigt för jag tog lång sovmorgon. Fördelen med förmiddagskalas är förstås att man hinner göra något efteråt och idag innebar det Ikeabesök med vännen C och våra döttrar. Jag hann faktiskt ut en liten sväng med hundarna i solskenet också.

Shoppade inte något speciellt men såg till min stora glädje att Lucy Dillon hade kommit ut med en ny bok. Kollade direkt om den hade kommit ut även på Storytel och det hade den. Ingen tvekan om vilken bok jag ska lyssna på nästa gång alltså. Om någon inte vet vad Storytel är så kan jag berätta att det är en app som man kan ladda ner till telefonen/datorn för att lyssna på ljudböcker. Det är min absoluta favoritapp och jag lyssnar på böcker mer eller mindre alltid. För 169:- i månaden kan jag lyssna hur mycket jag vill och det är det definitivt värt.

Idag drar Melodifestivalen igång och det gillar jag. Kul att ha något roligt att se fram emot på lördagkvällarna några veckor framöver.

Inga kommentarer: