20 december 2012

Inte den roligaste

Tror inte hundarna tycker jag är den roligaste matten just nu. Det händer liksom inte så mycket. Det är så mycket fokus på att få färdigt alla julklappar och annat. Den där boken med tricks har jag inte ens öppnat ännu. Men jag ska, jag lovar.

Här hemma luktar det saffran i hela huset. Sambon bakar saffranskaka. Man blir väldigt sugen på att smaka, men det är bara att glömma. Han ska bjuda på fika på jobbet imorgon...

Om någon undar hur det är med sonen så kan jag berätta att allt är bra. De är just nu i Paihia, Bay of Islands. Därifrån har de besökt den nordligaste delen av NZ. De ska vara kvar där ett litet tag till och sedan ska de åka vidare till Waitomo Caves.

Bilden lånad av sonens kompis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har så dåligt samvete när det gäller mina hundar. Vi har inte gjort något den senaste tiden :(
Bara julafton är över så jag har tid att ägna åt hundarna, så känner jag nu. Kram Lotta

Linda, Inez, Drömma sa...

Hundarna klarar sig nog, de måste ju oxå ha lite tråkigt och träningvila ibland.
Mitt nästa trick blir nog att försöka få dem ta på tofflor! Tränar alldeles för lite trick med Drömma, å Inez kan ju redan så många att det är svårt att komma på nya :o

Maria sa...

Jag tog i alla fall ut dem en och en och busade i snön igår. Då var de glada:)