14 november 2012

Rolig dag

Hastigt och lustigt fick vi veta att Camilla Brundin hade några timmar ledigt i sitt schema idag. Lika hastigt och lustigt var vi tre som bestämde oss för att åka dit och träna. Och det ångrade vi inte en sekund. Det var bara så himla kul! Det är så skönt att någon annan planerar övningarna. Det är så skönt att få hjälp och feedback på det man gör. Dessutom brukar både hundarna och jag skärpa upp oss och få till det riktigt bra. Precis så kändes det idag. När vi åkte därifrån hade vi alla en riktigt bra känsla inom oss. Och lite bättre självförtroende. Det, mina vänner, är något som verkligen behövs. Jag vill åka dit igen. Helst redan nästa vecka:)

Sedan hann vi bara hem och vända, hämta upp Theo och åka till Norrköping för rallylydnadsträning. Theo hade en bra dag och tyckte det var jättekul. Tjejerna var också jätteduktiga. Synd bara att det är så snärjigt att hinna med alla tre. Jag skulle behöva vara med även i gruppen som kommer efter oss för att känna mig nöjd. Nu känns det väldigt skönt att sitta i soffan och kolla på Grey's anatomy. Sedan gissar jag att jag och hundarna kommer sova som stockar inatt.

Inga kommentarer: