10 oktober 2012

Tävlingsabstinens

Tävlingssäsongen har precis slutat och jag har redan tävlingsabstinens. Kan hänga ihop med att jag inte har tävlat speciellt mycket under den senaste tiden. Jag tittar förhoppningsfullt i SBK-tävling för att se om det inte finns någon endaste tävling jag skulle kunna anmäla till och det finns en. Den 24-25 november i en inomhushall i Vårgårda. Klass 2 och 3. Både Winna och Elvira skulle alltså kunna starta. Men, detta förbaskade men, självklart krockar det med ett annat evenemang. Damklubben! Varför valde vi just den helgen till nästa träff? Just den enda helg under hela hösten som det är en tävling jag skulle kunna åka på. Så typiskt!

Det finns en dubbeltvåa i Nynäshamn också men då blir det bara Winna i så fall. Egentligen hade jag inte tänkt starta henne i tvåan förrän nästa år... Hmm, får fundera lite till.

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Blir det inte Spökhoppet då?
Trist att enda tävlingen är när du är upptagen...

Maria sa...

Inget spökhopp för mig. Jag är inte hemma då heller. ÖM blir det i alla fall.