20 oktober 2012

Ridhusträning på gång

Efter lite strul är det nu klart att vi ska vinterträna i Mariehofs ridhus på måndagkvällar fr o m v 46. Det ska bli så skönt att veta att det faktiskt blir träning åtminstone en gång i veckan istället för att som nu se varje tillfälle regna bort. Ridhuset ser inte mycket ut för världen utifrån, men är fint och fräsch invändigt. Hoppas det blir bra. Vi kommer också ha vissa träningstillfällen i Djurtorps ridhus precis som vi brukar.

För övrigt har det varit en lugn dag. Har inte gjort många knop. Var i skogen med C så hundarna fick röja lite med Grappa och Kajsa. Skönt med lite sällskap för mig också. Jag hatar detta mörker som gör att det känns som om man har så lite tid att göra saker. När mörkret har slagit till är man trött och inte sugen på att göra något längre. Som nu, klockan är bara sju, och jag har massor jag skulle vilja/behöva göra, men det är bäcksvart ute och jag orkar liksom inte.

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Ser fint ut, ska bli kul att köra igång! Man blir ju helt deppig av vädret och orkar ingenting...

Ann sa...

ska bli jättekul att ha måndagkvällar att se fram emot igen!!