14 oktober 2012

En hel del

Vad mycket man kan hinna på en dag. Började med att gå upp lite skapligt och åka till klubben för ett träningspass. Jag byggde en dubbelbox i kombination med ett staket och ett par tunnlar och det blev återigen ett riktigt bra pass. Efter det åkte jag och dottern till stan för att leta kängor till henne. Det gick sisådär. Det lutar åt ett par Dr Martens, men vi får se.

Sedan blev en sådan där trevlig företeelse när vi åt middag tillsammans hela familjen. Alla fyra!!!! Det är ganska ovanligt här hemma. Det är nästan alltid någon som jobbar eller är iväg på något. Man får passa på att njuta när det väl sker.

Framåt kvällen gick färden in till Norrköping igen. Den här gången för att hämta upp vännerna J o M. Vi åkte till restaurang Asti. En rätt gullig liten kvarterskrog som verkar ha mycket gäster för det mesta. Vi forsatte sedan till Filmstaden för att se på Hypnotisören. Jag tyckte den var bra trots att jag har läst boken. Eller kanske tack vare att det var så länge sedan jag läste den så att jag inte kom ihåg vad den handlade om:). Det känns som om jag har hunnit med massor med trevligheter den här dagen.

Inga kommentarer: